Ankan vs Arena

I fredags var vi ett gäng som skulle dra från Ankan och äta lite "Day and Night ke-bab", gött  värre tänkte jag och skulle bara hämta min käre vän Henrik som jag trodde var på dansgolvet, men när jag letat genom hela Ankan så fanns han inte där, om han inte däckat på toaletten förståss. Så då kom jag på att det finns en uppfinning som kallas telefon som jag raskt drog upp ur fickan och ringde till honom.

-Tjaaa
- Hej vart är du
- Jag är kvar här, står vid utgången
- Nej det gör du inte för där står jag
- Jo men jag är här vid arena
- Vad fan gör du på Arena vi var ju på Ankan hela tiden
- Var vi? Näää
- Aja stå kvar där så hämtar jag dig.

Han hade alltså lyckats gå och betala in sig på Arena halv ett, smart drag där.

Vi kom hem iaf, och vad som hände där är en annan historia, detsamma som min ke-bab.

Detta var andra gången nån av mina vänner gör att jag missar att äta skräpmat, vem blir nästa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0