Uttag på Karma-kontot

Nått bra måste jag ha gjort i detta livet, eller kanske i ett tidigare. För återigen så har jag lyckats klara en tenta. Jag antar att det är det här som kallas "att kunna" för jag var grymt säker på att jag inte skulle klara den senaste, även om jag faktiskt läst böcker och varit på varje lektion. Men sen kom det där magiska brevet hem, och jag vände och kollade på varenda sida för att hitta betyget. och där på baksidan stod den vackraste bokstaven som finns. G som i Gudrun, Grums, och en massa andra vackra saker som börjar på G, men framför allt, G som i Godkänt.

Kommentarer
Postat av: U know who.

Karmakontot. Inte Karma kontot.

2008-06-24 @ 10:32:03
Postat av: Still u know who.

Karmakontot. Inte Karma-kontot.

2008-06-24 @ 18:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0